Pažadas pradėtas įgyvendinti. Apie tai rašoma 2019 m. savivaldybės administracijos direktoriaus ir administracijos veiklos ataskaitoje.
Šio pažado įgyvendinimui pritarė ir savivaldybės taryba.
Apie pakeitimus savivaldybės administracijoje rašo ir žiniasklaida.
Už tai skiriami 2 balai.
Pažadas yra įgyvendintas. Apie tai rašoma 2020 m. mero ataskaitoje bei žiniasklaidoje. Už tai skiriami 5 balai.
Meras teigia, kad tolimesniuose etapuose, po administracijos struktūros reformos, yra atlikta arba suplanuota įgyvendinti šiuos aspektus:
1. Įstaigų ir įmonių veiklos optimizavimą. Parengti pasiūlymai dėl biudžetinių įstaigų veiklos optimizavimo ir didesnio funkcijų centralizavimo, viešųjų ir akcinių bei uždarųjų akcinių bendrovių pertvarkos, savivaldybės turto valdymo tobulinimo, parengtas Klaipėdos miesto švietimo įstaigų, įgyvendinančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, 2021–2025 metų tinklo pertvarkos bendrasis planas. 2022 m. Savivaldybės valdomų įmonių portfelį šiuo metu sudaro 7 įmonės iš buvusių 9. Įgyvendinant Klaipėdos miesto švietimo įstaigų, įgyvendinančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, 2021–2025 metų tinklo pertvarkos bendrojo plano (Tarybos 2020 m. gruodžio 23 d. sprendimas Nr. T2-300) priemones, iš viso neliko 25 administracinio ir aptarnaujančio personalo etatų. Mažesnės įstaigos prijungtos prie didesnių.
2. Procesų optimizavimą Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. 2020 m. pradėtas diegti kokybės vadybos modelis – LEAN („liesoji vadyba“) pagal projektą „Paslaugų teikimo gyventojams kokybės gerinimas Klaipėdos regiono savivaldybėse“. LEAN pagalba siekiama gerinti Savivaldybėje gyvenančių asmenų aptarnavimo viešojo valdymo institucijose kokybę, didinti visuomenės pasitenkinimą Savivaldybės teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis paslaugomis.
3. Gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimą. Savivaldybė parengė piliečių chartiją − Klaipėdos miesto savivaldybės darbuotojų ir klaipėdiečių bendradarbiavimo susitarimą, kuris atspindi bendrą, nuoseklų ir orientuotą į aptarnavimo kokybę deklaravimą. Iki 2022 m. pabaigos pradės veikti vieningas klientų aptarnavimo centras. Atsirado daugiau elektroninių paslaugų, sutrumpėjo paslaugų teikimo terminai. Į elektroninę erdvę pavyko perkelti dvigubai daugiau nei planuota 4 ir 5 brandos lygio paslaugų: vietoje 42-jų 4 lygio paslaugų – 81, o vietoj 27-ių 5 brandos lygio paslaugų – 51.
Šis rodiklis vertinamas pagal atliekamas apklausas.
4. Dar platesnis duomenų viešinimas. Šiuo metu kuriama Projektų valdymo sistema, kurios dalis bus skirta viešinti informaciją apie projektus ir pasiekiama visiems viešai per interneto naršyklę. Bus pateikiama visų projektų informacija su paieškos ir filtravimo galimybe. Bus viešinama informacija apie projektą, jo įgyvendinimo grafikas, finansinis planas, sutartys, techniniai projektai, sąmatos, projekto informacija žemėlapyje, su projektu susijusios vizualizacijos, nuotraukos.
Patirtos išlaidos: